هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شایگان کیش

hotel shaygan kish


هتل شایگان کیش 1000 هزار متر مربع وسعت دارد در سال 1381 خورشيدي ساخته شد. طراحی و دیزاین این هتل به صورتی است که دارای 4 پله اضطراري و 3 آسانسور با چشم انداز خليج و جزيره است. اکثر اتاقهای هتل دارای منظره رو به دریا می باشند. دسترسي به صورت پياده 2 تا 5 دقيقه به بازار پانيذ و مرکز تجاري پرديس موقعيت هتل را در جايگاه ویژه ای قرار گرفته است. مسافران تور کیش نوروز 95 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات هتل شایگان کیش عبارتند از:

 سالن همایش و اجتماعات ، باشگاه ورزشی هتل شایگان شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای خشک، سونای بخار،ماساژ، بدن سازی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان. برای مسافران تور کیش زمستان 94 میباشد .

هتل هلیا کیش

Hotel Helia Kish

هتل هلیا کیش با فاصله بسیار کمی از مراکز خرید و دریا قرار گرفته است, در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. اکثر اتاقها تلویزیون ال سی دی,صندوق امانت و یخچال با  مینی بار دارند و سرویسهای حمام اتاقها با دو کابین بسیار زیبا و بهداشتی و تجهیزات کامل است.مسافران تور کیش نوروز 95  لابی هتل هلیا کیش دارای کافی شاپ 24 ساعته می باشد فضای داخل هتل بسیار زیبا و سرسبز می باشد . همچنین رستوران با صبحانه کامل و ناهار با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش نوروز 95 عزیز می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 95

هتل هلیا کیش

هتل شایان کیش





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: